Γανοθεραπεία για την Καταθλιψη & τις Κρίσεις Πανικού

2016-01-12 12:22

Αληθινή Ιστορία

"Εχω κρίσεις πανικού από την άνοιξη του 2015. Πιέστηκα πολύ τα τελευταία δυο χρόνια και φαίνετε πως δεν αντέχω άλλο. Έκανα ομοιοπαθητική και βοηθήθηκα πάρα πολύ, δεν έχω τόσο συχνά κρίσεις πανικού αλλά ακόμα αισθάνομαι έντονο άγχος που εκδηλώνεται με δύσπνοια, έντονη ανησυχία και μουδιάσματα σε χέρια και πόδια. Μου συμβαίνει σχεδόν κάθε 10 ημέρες. Τον τελευταίο καιρό τα συμπτώματα του άγχους επηρέασαν και το στομάχι μου…

Τέλος η κατάθλιψη άρχισε να μου χτυπά την πόρτα από τον Οκτώβριο… Ξυπνάω το πρωί και δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα. Δυσκολεύομαι να χαμογελάσω και να γελάσω με κάτι αστείο. Δεν έχω όρεξη να παίξω με τα παιδιά μου ούτε να ασχοληθώ με την δουλειά μου Γενικά δεν βλέπω χαρά γύρω μου… βαρέθηκα να είμαι έτσι".

Αυτό είναι το αίτημα γυναίκας 40 ετών που αναζήτησε βοήθεια στην γανοθεραπεία

 

Η γυναίκα της παραπάνω ιστορίας είδε αποτέλεσμα από την αρχή της 2ης εβδομάδας και το αντιμετώπισε μόνο με γανοθεραπεία αλλά δεν ήταν χρόνιο το πρόβλημα της ούτε είχε βαριάς μορφής κατάθλιψη ή κρίσεις πανικού. 

Είχε ήδη βοηθηθεί και με την ομοιοπαθητική.Η κατάθλιψη και διάφορες αγχώδεις διαταραχές μπορούν να αντιμετωπιστούν πάρα πολύ καλά με την χρήση της γανοθεραπείας και με άμεσα αποτελέσματα εφόσον τηρηθεί σωστά και επιμελώς το δοσολογικό σχήμα που θα σας συστηθεί.

 

Σε σοβαρές περιπτώσεις κατάθλιψης, έχουμε επίσης άμεσα αποτελέσματα αλλά δεν συνιστάτε ποτέ η διακοπή των αντικαταθλιπτικών σκευασμάτων. Αυτό είναι κάτι που θα το συζητήσετε με τον θεράποντα ιατρό σας, όταν δείτε αποτελέσματα από την γανοθεραπεία.

Πως το καταφέρνει αυτό η γανοθεραπεία?

Χρησιμοποιούνται υπερτροφές  σε μορφή δισκίων ή κάψουλας με συγκεκριμένο δοσολογικό σχήμα  που, μεταξύ άλλων, ηρεμούν και ρυθμίζουν το νευρικό σύστημα και αυξάνουν τα επίπεδα της σεροτονίνης (η ορμόνη της καλής διάθεσης). Οι πολυσακχαρίτες και τα ολεανολικά οξέα που περιέχουν έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά στην ανακούφιση από τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Επίσης αυξάνουν την ενέργεια και την αντοχή.

 

Αυτή η συνεργαστική δράση των υπερτοφών θα σας κάνει να αισθανθείτε και πάλι υγιής ψυχικά και σωματικά λαμβάνοντας απλά πιστοποιημένα και οργανικής καλλιέργειας φυτικά σκευάσματα. Δεν έχουν παρενέργειες, μπορούν να ληφθούν ακόμα και από μικρά παιδιά και δεν δημιουργούν εξάρτηση!

Πείτε μας το πρόβλημα σας, και θα σας οδηγήσουμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα